הכירו את אפליקציית GROHE Sense

התרעת הצפה

כיצד GROHE SENSE מגלה הצפות?

לחיישן GROHE Sense יש שני פינים מצופים זהב בחלקו התחתון. כאשר מים מציפים את שני הפינים ומחברים ביניהם, הקצר מפעיל התרעה שנשלחת ישירות לאפליקציה.

התקן GROHE SENSE זיהה הצפה אך לא השמיע התרעה קולית

במקים מסוימים, יתכן שייקח קצת זמן עד שההתרעה הקולית תופעל. ללא קשר לכך, הודעה תישלח לאפליקציית GROHE ONDUS כדי להזהיר אתכם מהר ככל האפשר.

כאשר ה-GROHE SENSE שלי מזהה הצפה, אזעקת הצפצוף לא מתחילה

במקרים מסוימים זה עלול לקחת זמן עד שיתחיל צליל האזעקה. באופן עצמאי, הודעה תישלח לאפליקציה של GROHE ONDUS, כך שתקבל אזהרה מהר ככל האפשר.

מדידת טמפרטורה ולחות

האם GROHE SENSE מודד לחות יחסית או אבסולוטית?

GROHE Sense מודד את הלחות היחסית באוויר. לחות יחסית תלויה בטמפרטורה. רמת לחות של 100% אומרת שהאוויר רווי לחלוטין במים בטמפרטורה הנתונה.

מה ההבדל בין GROHE SENSE ו-GROHE SENSE+?

שני המוצרים מודדים טמפרטורה ולחות כל הזמן. GROHE Sense שולח את מידע הלחות והטמפרטורה פעם ביום לענן. עם GROHE Sense+ יש לך גם את האפשרות לקבל את רמות הטמפרטורה והלחות הנוכחיות בלחיצה על הלחצן "Trigger Update" באפליקציה.

האם GROHE SENSE מודדת לחות אוויר מוחלטת או יחסית?

GROhe Sense מודדת לחות אוויר יחסית. לחות יחסית תלויה בטמפרטורה. רמת לחות של 100% פירושה שהאוויר רווי לחלוטין במים בטמפרטורה זו.

התקנה

איפה מתקינים את GROHE SENSE?

התקינו את GROHE Sense בביתכם בכל מקום בו קיים סיכון להצפה או במקום בו ברצונכם לשלוט ברמת הלחות.

התקינו את GROHE Sense במרתף, מכיוון שבחדר זה הסיכוי לנזקי מים גבוה.

התקינו אותו מתחת לכיור במטבח או לכיור הרחצה, מכיוון שבמקומות אלו לרוב מזהים נזילות כאשר כבר מאוחר מדי.

סמוך למכונת הכביסה, כדי לוודא שהכל כשורה.

בעליית הגג שבה משאירים את החלון פתוח לאוורור לעתים קרובות, כדי לזהות מיד אם הגשם גורם להצפה.

איך מתקינים את GROHE SENSE?

ראשית, הורידו את האפליקציה מחנות היישומים Apple Appstore או Google Play, הירשמו והגדירו את הבית ואת החדרים שלכם אם טרם עשיתם זאת. הוסיפו את GROHE Sense לחדרים לבחירתכם על ידי לחיצה על הסמל + או באמצעות הקטלוג. העניקו שם והגדירו את החדר. הכניסו את 3 סוללות AAA (כלולות במארז) וחברו את המכשיר לרשת WLAN על ידי בחירה ב-SSID של GROHE Sense והזנת הסיסמה המופיעה בחלק האחורי של המוצר. אם כבר התקנתם את המוצר וקשה לכם לראות את הסיסמה, השתמשו במכשיר הנייד שלכם כדי לצלם תמונה של הסיסמה בעזרת פנס

לאחר מכן הניחו את GROHE Sense על משטח ישר (לא מתכתי ולא מוליך) כאשר הפינים נוגעים במשטח..

מה אפשר לעשות אם GROHE SENSE גדול מדי להתקנה במקום שאני רוצה לנטר?

נסו את ערכת ההארכה 22506LN0, הכוללת כבל מאריך באורך 1.2 מטר. התקינו את משטח הבסיס של ערכת ההארכה על הקיר בעזרת שני הברגים המסופקים. מקמו את החיישן המרוחק על משטח שטוח (לא מתכתי ולא מוליך) כאשר שני הפינים נוגעים במשטח.

כמו כן, ניתן להתקין את GROHE Sense+‎ אם אתם מעוניינים גם בהארכה וגם במוצר המופעל באמצעות חשמל הרשת.

מה אם חיבור ה-WLAN לא יציב מספיק או לא ניתן לזהות את חיבור ה-WLAN הדרוש כדי להתחבר למכשיר GROHE SENSE?

קיימים מספר פתרונות אפשריים:

תמיד אפשר להתקין מגבר נוסף שיחזק את אות WLAN סמוך למוצר.

אם יש לכם חיבור UTP זמין, התקינו נקודת גישה או מגבר (בדרך כלל אפשר לבחור בין שני מצבי ההפעלה האלו) ישירות בחיבור ה-UTP.

האפשרות האחרונה יכולה להיות שימוש במוצרי רשת המתבססים על תשתית החשמל. במקרה זה, מתקינים מתאם חשמל אחד סמוך לנתב (ראוטר) ואת השני סמוך למוצר. בחרו במתאם לרשת החשמל עם חיבור WLAN, אחרת תצטרכו מגבר/נקודת גישה נוספת.

מה אפשר לעשות אם לא הצלחתי ליצור חיבור לרשת האלחוטית הפרטית שלי?

שלב 1: בדקו האם כיסוי הרשת האלחוטית מספק

יתכן שקיימת בעיה בכיסוי הרשת האלחוטית שלכם. להלן מספר גורמים ופתרונות אפשריים לכך. אפליקציה לבדיקת הרשת האלחוטית יכולה להיות יעילה בזיהוי בעיות אם ישנן. אנו ממליצים להשתמש באפליקציית Wifi analyzer (שם האפליקציה זהה באנדרואיד ו-iOS).

בעיה אפשרית: המכשיר רחוק מדי מהנתב.

בדיקה: בדקו את ביצועי הרשת האלחוטית ככל שאתם מתרחקים מהנתב.

פתרון: כדי לפתור את הבעיה, ניתן להתקין מגבר או נתב חדש עם ביצועים משופרים.

בעיה אפשרית: הפרעות לקליטה, כמו למשל קירות עבים, המחלישות את אות הרשת האלחוטית.

בדיקה: בדקו את ביצועי הרשת האלחוטית בצד אחד של הקיר והשוו אותו לביצועים בצד השני של הקיר.

פתרון: ניתן להשתמש במתאמים לרשת החשמל, המעבירים את אות הרשת האלחוטית לאורך החיווט החשמלי הקיים של הבניין.

בעיה אפשרית: מספר רשתות אלחוטיות חופפות באותו האזור. כל נתב אוטומטית בוחר ומשתמש בערוץ מסוים. הערוצים ממוספרים מ-1 עד 11. באזורים מאוכלסים בצפיפות, תיתכן חפיפה בין רשתות המשתמשות באותו ערוץ.

בדיקה: האפליקציה תראה לך באילו ערוצים נעשה השימוש הרב ביותר.

פתרון: החליפו ידנית את הערוץ שבו משתמש הנתב. בחרו בערוץ שאינו נמצא בשימוש כבד. כדי לבצע את השינוי הנדרש, קראו את הוראות השימוש בנתב שלכם.

בעיה אפשרית: יותר מדי התקנים משתמשים באותה רשת אלחוטית. זה עלול להאט את ביצועי הרשת האלחוטית – במיוחד אם המשתמשים כל הזמן מורידים קבצים או מזרימים סרטונים.

בדיקה: האפליקציה תראה לכם את מהירות הרשת האלחוטית.

פתרון: התקינו נתב עם קיבולת גבוהה יותר או השתמשו בנתב רשת אלחוטית המשתמש ברשת אריג (Mesh Networking).

שלב 2: אם כיסוי הרשת האלחוטית מספק, יתכן שיש בעיה בנתב. אם זה המצב, פעלו על פי השלבים הבאים: 

האם אתם משתמשים ברשת אלחוטית בתדר 2.4 GHz?

על מנת שתוכלו לחבר את התקן Sense לרשת האלחוטית בביתכם, הרשת צריכה להשתמש בתדר של 2.4 GHz. ההתקן לא יעבוד עם תדר 5.0 GHz. אתם יכולים לראות ולשנות את התדר בהגדרות הנתב שלכם.

האם הרשת האלחוטית הפרטית שלכם מאובטחת באמצעות WPA / WPA2?

GROHE Sense לא עובד עם רשתות אלחוטיות פתוחות. ההתקן דורש רשת אלחוטית המאובטחת באמצעות WPA או WPA2. לכן, הרשת האלחוטית הפרטית שלכם צריכה להיות מוגנת בסיסמה באורך שמונה תווים לפחות.

האם סינון MAC מופעל?

סינון MAC הוא שיטה להגנה על רשתות אלחוטיות. אם הסינון מופעל, נתב הרשת האלחוטית ייתן אישור אך ורק למכשירים מוכרים/רשומים. סינון MAC אינו מופעל בדרך כלל כברירת מחדל ולרוב נדרש להגדיר אותו באופן ידני. אם הפעלתם סינון MAC, כבו אותו או הוסיפו את כתובת ה- MAC של חיישן GROHE Sense לרשימה ההתקנים בנתב. כדי לגלות את כתובת ה- MAC של חיישן GROHE Sense, הורידו את האפליקציה לבדיקת הרשת האלחוטית והפעילו את מצב האינטגרציה של החיישן (נורית LED מהבהבת) על ידי הכנסת הסוללות. לאחר מכן, חברו את ההתקן לסמארטפון. האפליקציה תציג את כתובת ה- MAC של ההתקן שברשותך.

האם היציאות 433 (HTTPS) ו- 80 (HTTP) פתוחות?

יציאות (פורטים) הן חיבורי רשת. הן מאפשרות לרשת האלחוטית להקים תקשורת ולהפעיל שירותים נוספים. יציאות 433 ו -80 צריכות להיות פתוחות על מנת ליצור חיבור בין GROHE Sense לרשת האלחוטית שלכם. ברוב המקרים יציאות אלה פתוחות כברירת מחדל. אם זה לא המצב, עיינו בהוראות השימוש של הנתב.

האם DHCP מופעל בנתב שלכם?

DHCP הוא פרוטוקול לתקשורת בין התקנים לרשת האלחוטית. יש להפעיל אותו על מנת להשתמש ב- GROHE Sense.‏ פרוטוקול DHCP מופעל בדרך כלל כברירת מחדל בנתבים. היכנסו לקישור הבא כדי לברר אם DHCP מופעל וכיצד להפעיל אותו:http://www.wikihow.com/Configure-a-Router-to-Use-DHCP

האם הנתב תומך ב- IPv4?  

ה- IPV (גרסת פרוטוקול האינטרנט) היא הדרך שבה הנתב מתקשר עם ההתקנים המחוברים אליו. ישנן גרסאות שונות: IPv4 ו- IPv6. חיישן GROHE Sense מתקשר באמצעות IPv4, כך שגם נתב הרשת האלחוטית צריך לתמוך ב- IPv4. ברוב המקרים, הנתבים תומכים גם ב- IPv4 וגם ב- IPv6. אתם יכולים לבדוק ולשנות זאת בהגדרות הנתב שלכם. תוכלו למצוא הסבר על התהליך בקישור הבא:http://testingfreak.com/change-enabledisable-ipv4-ipv6-computer-windows/

חומרה

מה הגודל של GROHE SENSE?

GROHE Sense הוא חיישן מים בקוטר 84 מ"מ וגובה 35 מ"מ.

לחיישן GROHE Sense‎+‎ יש אותן מידות כמו לחיישן GROHE Sense והוא משתמש באותה ערכת הארכה, וכולל כבל חשמל נוסף באורך 0.6 מטרים.

GROHE Sense מוגן מפני התזת מים (IPX3). במקרה של הצפה, יבשו את החיישן באופן מיידי. אם עליכם לנקות את המכשיר, השתמשו במטלית שאינה מותירה סיבים. אסור להשתמש בחומרי ניקוי כלשהם.

Is GROHE Sense waterproof?

GROHE Sense is protected against spraying and splashing water (IPX3). In the case of a flooding, please dry it immediately. If you have to clean the device, please use a lint-free rag. DO not use any detergents.

מה עושים אם נגמרות הסוללות?

יש להחליף את 3 סוללות ה-AAA במכשיר, או במידה ואתם זקוקים לנתונים קבועים, רכשו את GROHE Sense+‎ שמחובר ישירות לרשת החשמל ואינו זקוק לסוללות.

שאלות נפוצות – GROHE SENSE GUARD

גילוי נזילות ופיצוץ בצנרת

מה קורה כאשר GROHE SENSE GUARD מנותק מהחשמל?

כדי לוודא שיהיו לכם מי שתיה טריים, השסתום נשאר פתוח בזמן הפסקת חשמל. אתם גם תוכלו לראות באפליקציה שהמערכת לא מחוברת. כמובן, המערכת תופעל מחדש ברגע שהחשמל יחזור לפעול.

מה קורה כאשר GROHE SENSE GUARD מנותק מרשת ה-WIFI?

GROHE Sense Guard ימשיך לעבוד. במקרה של פיצוץ בצינור, הוא עדיין יגלה זאת ויסגור את אספקת המים. הנתונים יעודכנו לאחר החיבור מחדש לרשת, מכיוון שיש למכשיר חוצץ זיכרון עד 30 יום, כתלות בצריכה האופיינית שלכם. במקרה זה, נורת החיבור לרשת תאיר בצבע אדום.

מדידת לחץ המים, טמפרטורת המים וספיקת המים

מתי מתקבלות אזהרות על הלחץ, הטמפרטורה והספיקה של המים?

באפליקציה ניתן להגדיר סף ערכים עליון ותחתון (למעט זרימת מים, עבורה ניתן להגדיר רק סף עליון). אם GROHE Sense Guard מזהה חריגה מרמות הסף שהוגדרו, תקבלו אזהרה על כך. בהמשך ניתן לשנות את הספים שהוגדרו אם אתם מקבלים יותר מדי אזהרות במצבים שאינם בעייתיים לדעתכם לאחר ביצוע הערכת מצב.

חומרה

What connections are supported?

חיישן GROHE Sense Guard מגיע עם חיבור זכר 1" ומתאמי זכר ¾". הקוטרים נבחרו בהתאם לחיבורים הנפוצים ביותר בשוק האירופי. אם אתם זקוקים למחבר קטן יותר, תמיד תוכלו למצוא מחבר מתאים אצל משווק האביזרים הסניטריים שלכם. אם יש לכם צינורות בקוטר גדול יותר, מומלץ קודם לדבר עם המתקין כדי לברר אם כדאי להתקין GROHE Sense Guard בבית שלכם, או שההתקנה תשפיע על ספיקת המים הדרושה לכם. GROHE Sense Guard הוא מוצר שנועד לשימוש בבית משפחתי אחד עם צריכה מרבית משוערת של 85 ליטר/דקה.

מה אורך כבל החשמל?

70 סנטימטרים. תמיד תוכלו לרכוש כבל מאריך בחנויות למוצרי אלקטרוניקה. חפשו כבלים לבנים למתח נמוך 12 VDC עם חיבור זכר ונקבה נ 5.5 x‏ 2.1 מ"מ/ ז 2.1 מ"מ.

מה כלול באריזה?

באריזת המוצר תמצאו 1 X בקר המים עם שני חיבורי פליז 3/4", תקע חשמל עם כבל והמידע הטכני הדרוש להתקנה.

אנו ממליצים להתקין את GROHE Sense Guard על ערכת ההתקנה לקיר מק"ט 22501000. מערכת ההתקנה לקיר מבטיחה התקנה קלה. אנו ממליצים להתקין גם שסתום עצירה לפני ואחרי התקן GROHE Sense Guard, כדי לאפשר תחזוקה קלה ומהירה במידת הצורך.

התקנה

איך מתקינים את GROHE SENSE GUARD?

GROHE ממליצה שהתקנת המוצר תתבצע על ידי מתקין מוסמך מכיוון שההתקנה מתבצעת סמוך למד המים והתקנה לקויה עלולה להשפיע על אספקת המים לבית כולו. חובה תמיד לקרוא את המידע הטכני על המוצר המסופק עם המוצר או את הגרסה המורחבת באתר. תוכלו גם לצפות בסרטון ההתקנה באתר שלנו או ביוטיוב.

ראשית, הורידו את האפליקציה מחנות היישומים Apple Appstore או Google Play, הירשמו והגדירו את הבית ואת החדרים שלכם אם טרם עשיתם זאת. הוסיפו את GROHE Sense לחדרים לבחירתכם על ידי לחיצה על הסמל + או באמצעות הקטלוג. העניקו שם והגדירו את שם החדר, חברו את GROHE Sense Guard לחשמל וחברו את המכשיר לרשת WLAN על ידי בחירה ב-SSID של GROHE Sense Guard והזנת הסיסמה המופיעה בחלק האחורי של המוצר. אם כבר התקנתם את המוצר וקשה לכם לראות את הסיסמה, השתמשו במכשיר הנייד שלכם כדי לצלם תמונה של הסיסמה בעזרת פנס.

How can you connect GROHE Sense Guard with the GROHE ONDUS App?

First, download the app from the Apple Appstore or the Google Play Store. Register yourself and set up your house and rooms if you did not do already. Add GROHE Sense Guard to the room of your choice by clicking the + symbol or by adding it via the catalogue. Give a name and define the room name, plug GROHE Sense Guard and connect the WLAN by selecting the GROHE Sense Guard SSID and typing in the password you find on the backside of the product. If you already installed the product and it is hard to see the password, please use your mobile device to take a picture with flashlight.

מה אם חיבור ה-WLAN לא יציב מספיק או לא ניתן לזהות את חיבור ה-WLAN הדרוש כדי להתחבר למכשיר GROHE SENSE GUARD?

קיימים מספר פתרונות אפשריים:

תמיד אפשר להתקין מגבר נוסף שיחזק את אות WLAN סמוך למוצר.

האפשרות האחרונה יכולה להיות שימוש במוצרי רשת המתבססים על תשתית החשמל. במקרה זה, מתקינים מתאם חשמל אחד סמוך לנתב (ראוטר) ואת השני סמוך למוצר. בחרו במתאם לרשת החשמל עם חיבור WLAN, אחרת תצטרכו מגבר/נקודת גישה נוספת.

אבטחת מידע

מה אם האקר ינתק את אספקת המים שלי?

GROHE does its utmost to guarantee a safe and secure use or our products. For this, we use the latest security measures to prevent unintended use of our devices or to prevent a data breach and protect privacy. GROHE also will make available firmware updates when necessary and will distribute those via the app. In case hackers would break into the system, you are guaranteed to have water at any time by pulling the power plug. You can then also perform an update later when a firmware update becomes available.

שאלות נפוצות על אפליקציית GROHE ONDUS

תְאִימוּת

אילו סוגים של מכשירים ניידים ומערכות הפעלה נתמכים על ידי אפליקציית GROHE ONDUS?

המוצרים של GROHE משתמשים בפרוטוקול WLAN כדי להתחבר לנתב הביתי. הנתב הביתי חייב לתמוך בפרוטוקולים HTTPS, 2.4GHz, ו-IEEE 802.11b/g/n. יציאה 80 חייבת להיות פתוחה, ניתן להשתמש אך ורק בערוצים 1 - 11.

אילו מכשירי בית חכמים אחרים ניתן לחבר לאפליקציה של GROHE?

במועד ההשקעה, אין מוצרים נוספים שניתן לחבר לאפליקציה. GROHE מתכננת שיתופי פעולה בעתיד הקרוב – תמיד על בסיס תקני התקשורת WLAN ו-Bluetooth, ולכן החיבורים יתבססו על הפרוטוקולים האלו.

מהם פרוטוקולי התקשורת בהם משתמשים מוצרי GROHE לתקשורת עם הענן של GROHE ONDUS?

מוצרי GROHE משתמשים בפרוטוקול WLAN כדי להתחבר לנתב הבית. הנתב הביתי צריך לתמוך ב- HTTPS, 2.4 GHz ו- IEEE 802.11b/g/n. יציאה 80 צריכה להיות פתוחה, ניתן להשתמש רק בערוצים האלחוטיים 1 - 11.

לא הצלחתי למצוא את אפליקציית GROHE ONDUS ב-APP STORE או ב-GOOGLE PLAY.

כרגע המערכות GROHE Sense ו- GROHE Sense Guard נמכרות רק באירופה ובמזרח התיכון.

הודעות ושגיאות

Do I only receive notifications when connected to my local WLAN?

לא, אתם צריכים רק חיבור תקין לאינטרנט כדי לקבל הודעות פוש לסמארטפון. חיבור זה יכול להיות רשת סלולר או כל חיבור אחר ל-WIFI. אפליקציית GROHE ONDUS יכולה גם לעדכן אתכם או אנשי קשר אחרים בדוא"ל במקרה חירום.

איך אפשר לוודא שאקבל הודעות ואזהרות על מסך הנעילה של הסמארטפון שלי?

בדקו בהגדרות הסמארטפון שלכם, שאפליקציית GROHE ONDUS רשאית לשלוח הודעות למסך הנעילה..

האפליקציה שלי כבר לא עובדת. מה אפשר לעשות?

  • בדקו את החיבור שלכם לאינטרנט ונסו להתחבר מחדש לרשת הסלולרית או ל-WLAN.
  • הפעילו מחדש את האפליקציה.
  • ודאו שאתם משתמשים בגרסה העדכנית ביותר של האפליקציה. היכנסו ל-Apple App Store או ל-Google Play Store כדי להוריד את הגרסה העדכנית ביותר.
  • אם זה לא עובד, פנו לתמיכה של GROHE.

קיבלתי הודעת שגיאה כשלחצתי על קישור ההפעלה שנשלח לדוא"ל שלי.

קישור ההפעלה תקף רק למשך 24 שעות. אחרי פקיעת תוקף הקישור, ניתן לבקש קישור הפעלה חדש. לשם כך, תצטרכו לנסות להיכנס לחשבון שלכם באפליקציית GROHE ONDUS.

אבטחת מידע ופרטיות

מה סוג הנתונים שנשמרים באפליקציה?

GROHE ONDUS שומרת רק את הנתונים הדרושים להפעלת ההתקנים שברשותכם. למידע נוסף, קראו את הצהרת הפרטיות באפליקציה.

מידע נוסף

לא מצאתם כאן תשובה לשאלה שלכם? תרגישו חופשי לפנות אלינו אם יש לכם שאלות נוספות.

צרו קשר עם GROHE