Select your interest

מי אנחנו

אודות GROHE

GROHE הוא מותג עולמי מוביל לפתרונות שלמים לאמבטיה ואבזור למטבח. מאז 2014 GROHE הייתה חלק מתיק המותגים החזק של LIXIL, יצרנית פורצת דרך של מוצרי מים ודיור . כדי להציע "Pure Freude an Wasser" (שמתרגם ל"שמחה טהורה ממים"), כל מוצר מבוסס על ערכי המותג של איכות, טכנולוגיה, עיצוב וקיימות.

המותג מציע פתרונות מוצר לשיפור החיים בנוסף לשירותים בתחומים מגוונים, כולל תיק מוצרים ייעודיים GROHE QuickFix, GROHE Professional והתת-מותג הפרימיום שלו, GROHE SPA. כולם עונים לצרכים הספציפיים של השותפים העסקיים המקצועיים של GROHE וקבוצות היעד השונות שלהם.

המותג, ששם את המים במרכז הפעילות העסקית שלו, תורם לאסטרטגיית ההשפעה שלLIXIL באמצעות שרשרת ערך לחסכון במשאבים: החל מייצור CO2 ניטרלי* והסרת הפלסטיק המיותר באריזת המוצר, וכלה בטכנולוגיות מוצר לחיסכון במים ובאנרגיה כגון GROHE Everstream, מקלחת ממחזרת מים. הודות לאקו-סיסטם התקשורת ההיברידית GROHE X, המותג מספק דחפים נוספים לתעשייה. בין אם באופן דיגיטלי במוקד חווית המותג, או באופן פיזי או היברידי במרכז חוויית המותג והתקשורת GROHE X בהמר, גרמניה, או על הכביש עם משאיות התנועה GROHE X, המותג מחבר אנשים לתרום למטרה של LIXIL "להפוך בתים טובים יותר למציאות עבור כולם, בכל מקום"

*כולל פרויקטים של פיצוי CO2, מידע נוסףב- grohe-x.com/sustainability.

אודות LIXIL

LIXIL (קוד TSE 5938) מייצרת מוצרי מים ודיור פורצי דרך, הפותרים אתגרים יומיומיים של החיים האמיתיים, והופכים בתים טובים יותר למציאות עבור כולם, בכל מקום. בהסתמך על המורשת היפנית שלנו, אנו מייצרים טכנולוגיה מובילה בעולם ועושים חידושים כדי לייצור מוצרים באיכות גבוהה המשנים את פני הבתים. אך ההבדל ב- LIXIL הוא האופן בו אנו עושים זאת; באמצעות עיצוב משמעותי, רוח יזמית, מסירות לשיפור הנגישות לכולם וגידול עסקי אחראי. הגישה שלנו מתעוררת לחיים באמצעות מותגים מובילים בתעשייה, כולל INAX, GROHE, American Standard ו-TOSTEM. כ-55,000 עמיתים הפועלים ביותר מ-150 מדינות גאים לייצר מוצרים שנוגעים בחייהם של יותר ממיליארד אנשים מדי יום. ​ למידע נוסף בקרו כתובת www.lixil.com

ערכי המותג שלנו

איכות, טכנולוגיה, עיצוב וקיימות. ארבעה ערכי מותג הממחישים את המחויבות שלנו ליצירת חוויות יוצאות דופן. אנו קובעים לעצמנו סטנדרטים גבוהים במיוחד כדי להבטיח כי תוכלו להרגיש את ההבדל בכל פעם שאתם פותחים ברז מיקסר של GROHE או נכנסים למקלחת של GROHE.

איכות

איכות

רשת הייצור הגלובלית של LIXIL כוללת 79 מפעלים בעשרה שווקים כדי לענות על הביקוש בכל מקום בעולם. אלו כוללים חמישה אתרי ייצור הפועלים עבור המותג GROHE בשלושה שווקים. כל המפעלים פועלים על פי אותם סטנדרטים ותהליכים וממלאים את הדרישות המחמירות ביותר מבחינת גימור ופונקציונליות ברחבי העולם

רשת הייצור בנוייה כדי להתאים לחידושי המוצר ארוכי הטווח של GROHE ומוכנה לייצור לפי המפרט המורכב ביותר בסביבת טכנולוגית מתקדמת.

מחומר גלם ועד משלוח סחורה מוגמרת - הארגון מתגאה בעומק ייצור שלו שעולה על 90 אחוז. זה כולל ייצור עצמי של מחסניות GROHE שהן הלב של כל ברז, שמעניקות לו ביצועים ארוכי טווח ואת התחושה הייחודית של GROHE. בשילוב תהליכים אחידים, כל מפעל מספק איכות גבוהה ביותר ושביעות רצון לקוח.

.

טכנולוגיה

טכנולוגיה

מאז תחילתה לפני למעלה מ-80 שנה, GROHE הייתה תמיד חלוצה של חידושים בחדר האמבטיה ובמטבח.

מפיתוח "תרמוסטט העם" הראשון ב-1956 ועד לשחרור מי השתייה מבקבוקים באמצעות מערכות המים של GROHE ב-2009 והשקת הברזים הראשונים המודפסים בתלת-מימד ממתכת ב-2019 GROHE מתמקדת בצרכי הלקוח, יוצרת פתרונות מוצר משפרי חיים וברי קיימא המציעים ערך מוסף לצרכנים.

עדיין השורשים של כל מוצר GROHE הם באזור Sauerland הגרמני: מרכז המחקר והפיתוח בהמר -גרמניה, שנפתח בסוף 2018, מציג טכנולוגיות מתקדמות שדוחפות ללא הרף את גבולות הבלתי אפשרי.

המעבדה בהמר היא מעבדת הפיתוח הראשונה בתעשיית הכילים הסניטריים שהוסמכה מחדש בהצלחה על ידי DAkkS, גוף ההסמכה הגרמני, לבדיקת אביזרים.

ההסמכה מפחיתה את הזמן בין פיתוח המוצר לבין השקתו בשוק, שכן שחרור המוצר מתבצע ומאושר על ידי המעבדה של החברה עצמה בהתאם לנהלי בדיקה עצמאיים.

עיצוב

עיצוב

בששת אולפני העיצוב הפנימיים הגדולים בטוקיו, טוקונם, ניו יורק, לונדון, דיסלדורף וסינגפור, צוות העיצוב העולמי של LIXIL יוצר חוויות ייחודיות עבור המותגים האייקוניים שלו, המבוססים על ניתוח מקיף של מגמות ותובנות צרכניות. על ידי שילוב בין גישת עיצוב מבוססת ניסיון לבין הטכנולוגיות המתקדמות של LIXIL, המותג מפתח מוצרים משמעותיים הנותנים תשובה לאתגרים מהחיים האמיתיים ומוסיפים ערך לחיי היומיום של כל כך הרבה אנשים ברחבי העולם. עבור המותג GROHE, הצוות הממוקם בדיסלדורף מקפיד לוודא שכל מוצר של GROHE יעמוד בהבטחה זו.

קיימות

קיימות

המותג, ששם את המים במרכז הפעילות העסקית שלו, תורם לאסטרטגיית ההשפעה של LIXILבאמצעות שרשרת ערך לחסכון במשאבים: החל מייצור CO2 ניטרלי* והסרת הפלסטיק המיותר באריזת המוצר, וכלה בטכנולוגיות מוצר לחיסכון במים ובאנרגיה כגון GROHE Everstream, מקלחת ממחזרת מים. GROHE השואפת להגיע לרמות הגבוהות ביותר של קיימות במשך למעלה מ-20 שנה, נוקטת בעקביות בגישת קיימות של 360 מעלות המשלבת עובדים, ספקים, לקוחות, תהליכים, מוצרים ואחריות חברתית במידה שווה

*כולל פרויקטים של פיצוי CO2, מידע נוסף ב grohe-x.com/sustainability.

גלו עוד על התשוקה שלנו למים והתעמקו בנושאים של עיצוב, קיימות, איכות וטכנולוגיה במרכז החוויה הדיגיטלית שלנו GROHE X.