שאלות נפוצות
בחר קטגוריה מהרשימה למטה כדי למצוא את השאלות הנפוצות ביותר אודות המוצרים והשירותים שלנו. אם אינך מוצא תשובה לשאלותך, אנא צור איתנו קשר.
שירות
האם אפשר להוריד עותק של הוראות ההתקנה?
כן, עיין בדף פרטי המוצר שבו תוכל למצוא את פרטי המוצר הטכני של כלל המוצרים.
האם ניתן להוריד מדריכי משתמש/הוראות התקנה?
כן. יש להזין את קוד המוצר בתיבת "חיפוש" בפינה הימנית העליונה של דף הבית. עבור המוצר, יש ללחוץ על "מידע טכני למוצר". פעולה זו תפתח גרסת PDF.
היכן אפשר לקנות חלקי חילוף עבור מוצרי GROHE?
ניתן להשיג חלקי חילוף מכל סיטונאי GROHE. יש לבקר באתר שלנו ולהקליד את המיקוד שלך ב-איתור אולם תצוגה.
איתור מפיץ מורשה של GROHE
האם GROHE מספקת מוצרי ניקוי?
כן אנחנו מספקים, המוצר נקרא Grohclean, מוצר מס. 45934000.
האם GROHE מציעה חוזה תחזוקה?
בדרך כלל אנחנו לא מציעים, עם זאת צרו קשר עם שירות הלקוחות של GROHE לייעוץ נוסף.
כיצד ניתן לזהות את החלק החילופי למוצר ה-GROHE שלי?
צריך להכנס לאתר שלנו ולהזין את קוד המוצר בתיבת "חיפוש" בפינה הימנית העליונה של דף הבית. עבור המוצר, יש ללחוץ על "מידע טכני למוצר".
האם GROHE מציעה אפליקציות כלשהם לאייפון?
כן, יש לנו אפליקציות שונות, יש להיכנס לחנות ITunes ולהכניס בשורת החיפוש את המילה GROHE.
היכן ניתן לקבל ברושורים של GROHE כ-PDF?
תוכל למצוא את כל הברושורים הזמינים בפרק השירות שלנו.
היכן ניתן לקנות
היכן ניתן לקנות מוצרים של GROHE?
יש לבקר באתר שלנו ולהקליד את המיקוד שלך ב-איתור אולם תצוגה.
היכן ניתן למצוא את מגוון המוצרים המלא?
צריך להיכנס לקטלוג המוצרים שלנו.
אחריות
לכמה זמן GROHE נותנת אחריות?
חמש שנים כל עוד יש לכם הוכחת רכישה שתוכל לספק לנו. במצבים מסחריים צריכה להיות עדות לתוכנית תחזוקה שנתית, אחרת, האחראיות היא לשנה.
האם יש אחריות על חלקי החילוף?
אם GROHE מחליפה חלקי חילוף תחת אחריות אזי האחריות עבור המוצר המלא היא עדיין 5 שנים מיום הרכישה. אם חלק חילוף נרכש מחוץ לאחריות, אז יש לו אחראיות למשך 5 שנים. כדי לאמת את אחריות GROHE, יש צורך בהוכחת רכישה.
מה כלול באחריות של GROHE?
תנאי אחריות מתקיימים כאשר ביצועי המוצר נפגעים כתוצאה מכשלים שנגרמו בחומר או בתהליך הייצור. תנאי האחריות אינם חלים על תקלות הנגרמות על ידי צד שלישי עקב: הטיפול במוצר, התקנה שלא בהתאם להוראות מתאימות, טיפול שלא בהתאם לתנאי הטיפול שלנו, תחזוקה שבוצעה לא על ידי מתקינים מוסמכים, שימוש בחלקי חילוף שלא יוצרו על ידינו, חיבור, כיפוף או נזק במהלך ההתקנה, שריטה של משטח, גרימת נזק למשטח כתוצאה משימוש בחומר ניקוי לא נכון. כאשר מוצר או חלק מוחלפים ו/או מתוקן תחת אחראיות, אזי המוצר המלא/החלקים המוחלפים עדיין נושאים את תקופת האחריות לפי תאריך הרכישה המקורי של המוצר המלא. אם מוצר תצוגה לשעבר נרכש ממשווק/סיטונאי/סוכנות של GROHE, המוצר אינו מכוסה על ידי אחריות 5 השנים של GROHE. האחריות ניתנת אך ורק על ידי המשווק של המוצר.
חברה
מי מעצב את המוצרים של GROHE?
יש לנו צוות של מעצבים שבסיסה בגרמניה, בראשותו של מעצב בעל שם עולמי, עטור הפרסים Paul Flowers.
היכן מיוצרים מוצרי GROHE?
יש לנו 6 מפעלים ברחבי העולם, הייצור העיקרי הוא בשלושת המפעלים שלנו בגרמניה.
מה המשמעות של עיצוב "קוסמופוליטי"?
מוצרי קוסמופוליטן הם איזון קפדני של עיצוב ופונקציונליות, מושפע ממינימליזם עם הנדסה מתקדמת.
מה הוא "מינימליזם חושני" של GROHE?
מינימליזם חושני הוא צורה רכה יותר, מישושית ורגשית יותר של מינימליזם.
מהי מדיניות איכות הסביבה, הבריאות והבטיחות של GROHE?
זוהי חלק מהמדיניות שלנו שכל מתקני הקבוצה שלנו יפעלו על פי אותם עקרונות והנחיות EHS. תקני איכות הסביבה, בריאות ובטיחות "מיוצר על ידי GROHE". יחידת הקיימות הסביבתית, הבריאותית והבטיחותית של החברה (EHS), מבטיחה לפי מפרטים מתאימים וביקורות שוטפות שתקני EHS אחידים "מיוצר על ידי GROHE" ממוסדים ומקוימים ברחבי העולם. .ISO 14001, הסמכה של כל מתקני הקבוצה החיוניים שלנו בהתאם לתקנים הבינלאומיים ISO 14001:2004 (ניהול סביבתי) ובעתיד - OHSAS 18001:2007 (ניהול בריאות ובטיחות) הם חלק מתקנים אלה.
האם GROHE ו-HANSGROHE הם אותו היצרן?
לא! GROHE ו Hansgrohe הן שתי חברות שונות ומציעות מוצרים שונים.
האם AXOR הוא גם מותג של GROHE?
לא, זה הוא מותג משנה של Hansgrohe.