יופי מוליד אהבה - עיצוב GROHE

יופי מוליד אהבה - עיצוב GROHE

"אנו מאמינים שעיצוב נהדר עולה מעבר לצורה ותפקוד"

Michael Seum, סגן נשיא לעיצוב

צוות עיצוב רב-לאומי זוכה פרסים

אנו שואפים ליצור קשר רגשי חזק בלבם של הלקוחות שלנו, באמצעות עיצוב וחוויות. אנחנו תמיד מודעים למי אנו מתכננים ולחוויה הכוללת שאנו מתכוונים ליצור. אנו מתענגים ביכולתנו לעורר ולהלהיב את העולם, לאתגר ולשבור פרדיגמות, להשפיע וליצור את העתיד.

ה-DNA של עיצוב GROHE

שלושה רכיבי חתימה מביאים לרציפות תכנון לתיק המוצרים שלנו. ה-DNA החזותי הזה הוא ייחודי ל- GROHE — כזה המאפשר ללקוחות שלנו לזהות באופן אינטואיטיבי מוצר GROHE במבט חטוף.

טבעת

הטבעת משמשת להדגשת מטרתו של מוצר. הם מכוונים לאזור פונקציונלי ונקודת התמצאות עבור המשתמש.

7 מעלות

זווית ידית הברז והזרבובית מוגדרת בדיוק שבע מעלות. מחקרים מגלים שהטיה עדינה זו משפרת את חווית המשתמש.

מעוינים

מעוינים מסמלים את פילוסופיית העיצוב של GROHE של "מינימליזם חושני" ומשמשים כהזמנה לשימוש במוצר.

תיק עיצוב GROHE

צוות מעצבי הבית זוכה פרסים

"במשך שנים רבות ההנהלה הבכירה של החברה הפגינה את מחויבותה לעיצוב מעולה וסיפקה ל-Paul Flowers את התמיכה הדרושה לו בכדי להפיק פתרונות חדשניים, מפתיעים ואסתטיים ולהוביל שוב ושוב מוצרים מצטיינים לשוק." Prof. Dr. Peter Zec, מנכ "ל של "פרס העיצוב reddot"

פרס לעיצוב reddot

ביוני 2011 הוכרז כי Paul Flowers וצוות העיצוב של GROHE נבחרו לקבל את התואר הגבוה ביותר בתחום עיצוב מוצר - "צוות העיצוב של השנה" של reddot לשנת 2011/2012

GROHE, המזוהה גלובלית כסימן למצוינות, היא החברה הראשונה בתעשייה הסניטרית שזכתה לכבוד בפרס הזה מאז שהחלה בשנת 1988.

למידע נוסף באתר האינטרנט של התאגיד שלנו

אנו משתמשים בקובצי עוגיות (Cookies) כדי לוודא שאנחנו נותנים לכם את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו וכדי לשפר את רלוונטיות התקשורת שלנו איתכם. אם תמשיכו לגלוש באתר שלנו, אנו נניח שאתם מסכימים לשימוש בעוגיות באתר GROHE IL. תוכלו למצוא מידע מפורט על אופן השימוש בעוגיות בדף הבא: : פרטיות