תפסיקו לבטח. תתחילו להבטיח. להפחית נזקי מים באמצעות פתרון סגור של GROHE. במטרה להגביר רווחים ונאמנות הלקוחות.

להפוך את העסק שלך לחדשני

אנו מציעים לך בטיחות עבור הלקוחות והרווחים שלך. עם פיתרון שירות מלא המבוסס על בקר המים החדשני והחכם GROHE Sense Guard.

עד 75% יותר רווחיות

GROHE Sense Guard מגלה נזקי מים לפני שהמצב נהייה חמור. עם פחות תביעות יקרות, העסק שלך יתנהל טוב מאי פעם.

תעיף למעלה את נאמנות הלקוחות שלך

עם GROHE Sense Guard, אתה מעניק ללקוחות שלך שירות בטיחות רב ערך וחוויה טובה יותר עם העסק שלך באופן כללי. על ידי הקשבה לצרכים של הלקוחות שלך, אתה משמר אותם.

מוכנים לשווק תוך-8 שבועות

אנו מספקים פתרון מקצה לקצה על ידי הרשת המקיפה שלנו ועל ידי שותפנו. בכוחות משותפים, אתה מוסיף ערך לשירותים שאתה מספק.

שלום לחדשנות

צור איתנו קשר לשאלות, הצעות, מידע נוסף, או פגישה אישית בכתובת service@orgal.co.il או אישית דרך LinkedIn:

לקבלת חדשות בצורה סדירה אודות עסקי GROHE עם המבטחים, הירשם לדיוור שלנו:

פצצה מתקתקת

זו אמת מטרידה: נזקי מים הם שאלה של מתי ולא של אם.

2.3 מיליארד יורו...

... בתשלומים בגין ביטוחי מבני מגורים עקב נזקי מים. ומספר זה מתייחס לגרמניה בלבד.

כל 30 שניות...

... בממוצע, צינור או מחסום מים נפרצים. זה מסתכם ליותר ממיליון מקרים של נזקי מים בגרמניה בלבד.

פחות מ-20 שנה...

...היא תוחלת החיים של צינור רגיל באופן כללי. מכאן והלאה, ההסתברות לנזקי מים עולה משמעותית.

פיצוצים בצנרת הן הסיבה העיקרית לנזקי מים — הם מהווים 65% מכל המקרים*. וברגע שהם מתפוצצים, העניינים נעשים יקרים. GROHE SENSE GUARD מגלה פיצוצים בצנרת ומפסיק את אספקת המים אוטומטית.

ברז מטפטף יכול לגרום ליזבוז של 11,000 ליטר מים בשנה. זה מספיק ליותר מ-180 מקלחות! GROHE SENSE GUARD מגלה אפילו את בריחת המים הקטנה ביותר ואתה יכולים לתקן את הגורם.

28% מנזקי המים נובעים מצינורות דולפים, ברזים, מקלחות ואסלות מטפטפות*. דליפות קטנות שנעלמות מהעין למשך חודשים או אפילו שנים יכולות לגרום לנזק נרחב. GROHE SENSE GUARD מגלה את הדליפות הללו, כדי שתוכל למנוע מצבים מכוערים.

During long periods of frost, pipes can freeze. Especially in houses that are rarely used. GROHE Sense Guard measures the system temperature and warns you about frost risk.

עסק קשה

העסק שלך נלחם בבעיות הולכות וגוברות. הגיע הזמן להשיב מלחמה.

GROWING LOSSES

ב-15 השנים האחרונות, התשלום הממוצע בגין תביעה עלה ב-240%. עלויות מתגברות של נזקי מים יוצרות עומס משמעותי על השורה התחתונה שלך.

נזקים תוצאתיים

תיקון נזקי המים הוא בדרך כלל רק ההתחלה — הנזק התוצאתי מוסיף עד 75% מהעלויות הכוללות.

נאמנות לקוחות

נזקי מים מורידים את חיי הלקוחות שלך מהפסים. בתהליך התביעה והתיקון, אתה מסתכן בהרס היחסים עם הלקוחות שלך.

מורכבות גוברת

עם הדיגיטליזציה והחדשנות, מערכות אקולוגיות הופכות מורכבות יותר. ועם זאת הן צריכות להיות ממוקדי לקוח ונגישים בקלות.

זה משנה הכל.

GROHE מציגה פיתרון שירות מקיף וסגור, המבוסס על מוצר פורץ הדרך GROHE Sense Guard.

חדשנות מנצחת התחדשות

GROHE Sense Guard מונע נזקי מים יקרים.

  • מגלה פיצוצים בצנרת
  • מפסיק אספקת מים באופן אוטומטי
  • מגלה נזילות טפטוף
  • מזהה סיכוני קיפאון
  • מזהה זרימת מים חריגה
למידע נוסף על GROHE Sense ו-GROHE Sense Guard

החדשנות מעולם לא הייתה קלה יותר

GROHE Sense Guard הוא פיתרון שירות מקיף המשתלב בקלות בעסק שלך.

מימון

אנו מציעים אפשרויות מימון דרך השותפים שלנו.

הדרכה

אנו מספקים הדרכה מקוונת ואישית לצוותי התקנות, מכירות וטכניים.

חנות מקוונת

הלקוחות שלך יכולים להזמין את המוצרים במישרין דרך גרסה מותאמת אישית של החנות המקוונת שלנו.

תשלום

אתה משלם רק עבור חבילות השירות שאתה צריך.

API

אנו מספקים לך מפת דרכים ומערכת API סטנדרטית. כמובן שאפשר גם להכין API מותאם אישית, התפור לספק לך בדיוק את מה שאתה צריך.

משרד לניהול פרויקטים (PMO)

המשרד לניהול פרוייקטים שלנו מטפל בבעיות נזקי מים, כדי שתוכל להתמקד בעסק שלך.

טיפול בהזמנות

אנו מספקים אפשרויות לוגיסטיות שונות בהתאם לצרכים שלך: משלוח בצובר (באמצעות משטחים, אריזות קרטון מאסטר), או שירותי שליחויות למוצרים בודדים.

שיווק משותף

We provide services and material for driving awareness: sampling, direct mailing, PR, POS displays, brochures, fairs, and much more.

התקנה

תרוויח ממתקינים מיומנים, או השתמש בקבוצת מתקינים משלך.

CUSTOMER SERVICE

אתה מחליט איך להגדיר את הדרג הראשון של תמיכה. אנחנו יכולים לספק את הדרג השני ולבצע את השלישי באופן אוטומטי.

הצטרף ליזמים

למה כדאי לך להיות שותף של GROHE ?

GROHE שואפת לשלמות, בין אם זה איכות, עיצוב, או שירות. זה כמעט בוודאות כתוצאה ממורשת ההנדסה הגרמנית שלנו.

GROHE הייתה החברה הגרמנית היחידה המדורגת ברשימת FORTUNE TOP 50 בדירוג "משנים את העולם" ב-2017.

עם ניסיון של עשרות שנים, חברת GROHE קובעת סטנדרטים חדשים מדי שנה בתעשייה הסניטרית — ומעבר לה.

בכל שנה, אנו שואפים למצוינות ומתוגמלים — בפרסי העיצוב הטובים ביותר בעולם: פרס העיצוב IF, פרס RED DOT, ופרס העיצוב הגרמני.

רשת השותפים שלנו מתרחבת בהתמדה

בוא נגרום לזה לקרות

בחר את המודל העסקי שלך ותהיה בתחום תוך שמונה שבועות.

בחר את המודל העסקי הנכון לך

בוא נדון בצרכים האישיים שלך ונמצא יחד את המודל העסקי המתאים לך ביותר.

תגובתי לעומת פרואקטיבי

בין אם אתה רוצה לקדם באופן פעיל את הפתרון ללקוחות שלך, או רוצה להגיב לאחר נזקי מים – אנחנו נמצא את ההתאמה המושלמת.

החזר על ההשקעה

כמובן שהמספרים צריכים להסתכם באופן רווחי. אתה יכול לסמוך על החישובים שלנו לגבי ההחזר על ההשקעה שלך.

* מקור: The ConsumerView, May 2016, Quantitative Assessment Europe